در فعالیت های ارتش مشورت و تعامل نقش اساسی دارد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

1394/3/30 شنبه در فعالیت های ارتش مشورت و تعامل نقش اساسی دارد فرمانده آموزشگاه نظامی جوادالائمه(ع) ضمن تاکید بر وحدت همه مردم و سازمان ها بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ما به عنوان عضو کوچکی از خدمت-گذاران به مردم و نظام مقدسمان به دنبال ما شدن هستیم و درتمام فعالیت های ارتش واژه من وجود ندارد و امور با مشورت و همفکری انجام می شود.

سرتیپ دوم نوروزی با اشاره به شرایط توریستی منطقه لواسان گفت: ما با هماهنگی و تعاملات بسیارخوبی که با امام جمعه ، شورای شهر،  شهردار، فرماندار، فرمانده سپاه الغدیر، رئیس راهنمایی و رانندگی، رئیس کلانتری و سایر سازمان­های منطقه لواسان ایجاد کرده ایم، با کمترین مانع فعالیت­های خود را پیش می­بریم و امیدوارم همانند گذشته، در مراسم های پیش رو با حضور این عزیزان به تعامل بیشتر و سازنده دست یابیم.

وی با اشاره به نقش مرکزآموزش جوادالائمه(ع) در تربیت و آموزش نیروهایی که پیکره سازمان را می­سازد و چنین وظیفه بزرگی را بر عهده دارد گفت: کسی که مسئولیتی را در هر یکان می­پذیرد باید امانت­دار خوبی باشد و ما در این مرکز باید در این راستا به نحو احسن به مسئله آموزش و تربیت بپردازیم که این فضا باید هم معنوی، هم آموزشی و نظامی باشد. با عنایات سلسله مراتب و فرماندهی محترم و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی زمینی این مرکز به غیر از فعالیت­های قبلی خود به عنوان مرکز آموزش رزم مشترک دانشجویان و دانش آموزان ارتش جمهوری آرامدانش آموزان خواهد بود.

 فرمانده آموزشگاه نظامی جوادالائمه(ع) در پایان افزود: آموزشگاه نظامی جوادالائمه(ع) همانند مزرعه­ای ناب و بایر است که دانش­آموزان همچون بذر در آن پرورش و رشد پیدا کرده و به نحو احسن به بلوغ معنوی، فکری، اعتقادی و آموزشی می­رسند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دریایی مواج ، ارتش ،

تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394 | 1:44 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا